Korleis er dette med med hjernen, læring, penn og PC?
Vår eigen Sveinar Kleive var prosjektleiar for prosjektet, vi hadde annleise skulePCar og vi reiste til NTNU for å sjekke ut om det vi trudde stemte.
Skildring av Penn på pc-prosjektet ved Ulstein vgs.
Hovudmål og delmål for prosjektet
Hovudmålet med prosjektet er å avdekke om digitalisering ved bruk av penn på pc er ei digitaliseringsretning som svarar seg i forhold til anna satsing i opplæringsarbeid. Dette vil vi undersøke ved å nytte to tidlegare brukte og anerkjente metodar for å måle hjerneaktivitet og måle læringsutbytte. Hypotesane som høyrer til dei to ulike metodane vert skildra slik:
• Elevane har auka hjerneaktivitet samt større aktive nevrale nettverk i form av auka «connectivity» ved bruk av utstyret når dei skriv enkeltord med penn på pc kontra å skrive med tastatur i Microsoft OneNote.
• Elevane presterer betre på faktatestar og viser djupare forståing om samanhengar (konseptuell kunnskap) når dei tek notat med penn på pc i forhold til tastatur i naturfag i Microsoft OneNote. Vi har forsking som tyder på at ein lærer meir ved å skrive på papir, enn med tastatur. Dersom denne effekten viser seg å gjelde også ved handskrift på digitale flater, opnar det for effektivisering av læring på fleire felt.